Bim Bum

Kopi dan gula
Thursday, November 18, 2010 ? 2 Komen

salam perkenalan rakan-rakan.. ini adalah blog pertama saya...coretan yang bisa mengganggu kehidupan anda..hehe...nama saya zaki.nak tahu kenapa saya namakan tajuk ni "kopi dan gula"??sebab saya kopi (yg pahit.hehe) dan anda lah pembaca saya yang jadi pemanisnya iaitu gula sebb sy tahu anda semua manis-manis orangnya..hehe..jadi izinkan saya melakarkan kisah, pandangan, idea, untuk tatapan umum dan saya sudi mendengar sekiranya anda mempunyai masalah yang ingin dikongsi...saya tepanggil untuk membuat blog ini setelah melihat blog mata sepet..hahaha...Pesanan Untuk Anda Semua : " LAKARAN KEHIDUPAN ALAM MAYA".itulah saya buat sekarang ni..menulis di blog..hehe...saya akan berkongsi banyak benda dengan anda semua..nantikan bebelan saya seterusnya..hehe...bye-bye.


Thanks for reading :)




. Newer Post