Bim Bum

aku dan dia
Thursday, November 18, 2010 ? 0 Komen
Ehem2x....Hai...baru sahaja beberapa minit lepas, saya menerima panggilan dari budak comot...hehehe...kenapa saya panggil dia comot??sebab saya panggil diri saya comel..hahaha..dalam kehidupan ini, kita seronok kan ada orang yang jaga kita, dengar masalah kita, ambil berat tentang kita, sayang dekat kita..kita rasa hidup kita jadi sangat bermakna...ketawa sesama, rindu sesama..haiiiiiiiiiiiiiiii...entah bila la saya nak kahwin ni..hehehe...walaupun orang cakap kahwin tu belum tentu buat kita bahagia, tapi saya tak kisah tu semua..yang penting saya nak cara yang betul dalam hidup ini...kalau saya mampu, dah lama saya kahwin..hehe..cinta itu sangat indah..wlpun ada 99 peratus kepahitan dan 1 kebahagian..tapi 1 kebahagian tu lah yang buat kita rasa sangat bahagia dan bermakna...


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post